Wyobraźmy sobie sytuację. Jest grudzień – okres przedświąteczny, zwraca się do nas Generalny Wykonawca - Firma Warbud, jedna z największych firm budowlanych w Polsce, abyśmy wykonali przejścia serwisowe. Jak to zwykle bywa na budowach, realizacja najlepiej, aby była na wczoraj 😉
Wyzwaniem był okres, który w Sikla Polska jest co roku bardzo pracowity i intensywny oraz sam projekt, który wymagał od nas dokładności, precyzji oraz nakładu czasu – czyli powiedzmy sobie szczerze - standard 😉
Prawdziwym wyzwaniem okazał się jednak brak projektu wykonawczego, a także rzutu dachu z naniesionymi urządzeniami i kanałami, abyśmy mogli podejrzeć i sprawdzić wymiary.
Wymagało to od nas takiego projektu, aby przejścia serwisowe były maksymalnie elastyczne do możliwie jak najlepszego dopasowania naszch produktów do istniejących sytuacji i warunków na budowie.
Rozwiązanie było jedno: należało wejść na dach, zrobić pomiary z natury, uwzględniając istniejący gąszcz instalacji, wykonać zdjęcia, przemyśleć konstrukcje i zaproponować rozwiązanie, które trzeba było przekazać do Działu Technicznego w taki sposób, aby nie posiadając projektu wykonawczego nasi inżynierowie mogli dokładnie zrozumieć wyzwanie przed jakim się znaleźliśmy.
I w ten oto sposób na podstawie wyłącznie zdjęć, obliczeń i wytycznych Regionalnego Kierownika Sprzedaży nasz Dział Wsparcia Technicznego wykonał projekt techniczny przejścia serwisowego.
Doskonale tu pasuje cyctat „Rzeczy niemożliwe robimy od ręki na cuda trzeba dłużej poczekać", a konkretnie kilka dni roboczych😉
Projekt techniczny wykonany przez Dział Wsparcia Technicznego dla instalatorów
W podestach serwisowych wykorzystaliśmy dwa systemy od Sikla:
Z uwagi na wymogi, produkty dostarczone zostały w powłoce HCP (więcej o powłokach HCP przeczytasz w naszym artykule: "System ochrony HCP w Sikla Polska")
Fakt możliwości połączenia w projekcie dwóch systemów - szynowego Pressix CC oraz siFramo dał wymierne korzyści ekonomiczne. Przy utrudnionym montażu i gąszczu instalacji dwa systemy zapewniły skrócenie samego montażu oraz łatwość reakcji w razie jakichkolwiek kolizji z instalacjami.
Mimo gorącego okresu przedświątecznego, udało nam się szybko zareagować na potrzeby naszego Klienta.
Nasze systemy oraz Dział Techniczny ponownie dowiodły, że nie ma rzeczy niemożliwych.
Ekipa Generalnego Wykonawcy mimo faktu, iż wcześniej nie pracowała na naszych systemach
- bez żadnych przeszkół poradziła sobie z montażem!
Rafał Zachwieja, Regionalny Kierownik Sprzedaży
Zainteresował Cię nasz artykuł? Szukasz wsparcia technicznego?
Nasz zespół Regionalnych Kierowników Sprzedaży zapewnia indywidualną obsługę oraz kompleksowe doradztwo.
Zapewnimy wsparcie na etapie projektowania i przygotowania do przetargów. Nasza koncepcja logistyczna gwarantuje szybką dostępność naszych produktów, a w razie potrzeby możemy wyprodukować je zgodnie z zapotrzebowaniem naszych klientów.