Przejścia serwisowe w Szpitalu Covidowym w Szczecinie

Wyobraźmy sobie sytuację. Jest grudzień – okres przedświąteczny, zwraca się do nas Generalny Wykonawca - Firma Warbud, jedna z największych firm budowlanych w Polsce, abyśmy wykonali przejścia serwisowe. Jak to zwykle bywa  na budowach, realizacja najlepiej, aby była na wczoraj 😉

Wyzwanie

Wyzwaniem był okres, który w Sikla Polska jest co roku bardzo pracowity i intensywny oraz sam projekt, który wymagał od nas dokładności, precyzji oraz nakładu czasu – czyli powiedzmy sobie szczerze - standard 😉

Prawdziwym wyzwaniem okazał się jednak brak projektu wykonawczego, a także rzutu dachu z naniesionymi urządzeniami i kanałami, abyśmy mogli podejrzeć i sprawdzić wymiary.

Wymagało to od nas takiego projektu, aby przejścia serwisowe były maksymalnie elastyczne do możliwie jak najlepszego dopasowania naszch produktów do istniejących sytuacji i warunków na budowie.

Opis rozwiązania:

Rozwiązanie było jedno: należało wejść na dach, zrobić pomiary z natury, uwzględniając istniejący gąszcz instalacji, wykonać zdjęcia, przemyśleć konstrukcje i zaproponować rozwiązanie, które trzeba było przekazać do Działu Technicznego w taki sposób, aby nie posiadając projektu wykonawczego nasi inżynierowie mogli dokładnie zrozumieć wyzwanie przed jakim się znaleźliśmy.

wentylacja

I w ten oto sposób na podstawie wyłącznie zdjęć, obliczeń i wytycznych Regionalnego Kierownika Sprzedaży nasz Dział Wsparcia Technicznego wykonał projekt techniczny przejścia serwisowego. 

Doskonale tu pasuje cyctat „Rzeczy niemożliwe robimy od ręki na cuda trzeba dłużej poczekać", a konkretnie kilka dni roboczych😉

projekt techniczny przejścia serwisowego

projekt techniczny przejścia serwisowego
Projekt techniczny wykonany przez Dział Wsparcia Technicznego dla instalatorów

Rozwiązanie:

W podestach serwisowych wykorzystaliśmy dwa systemy od Sikla:

Z uwagi na wymogi, produkty dostarczone zostały w powłoce HCP (więcej o powłokach HCP przeczytasz w naszym artykule: "System ochrony HCP w Sikla Polska")

przejścia serwisowe od Sikla

Czas trwania realizacji:

  • Czas pomiaru: 40 minut
  • Czas realizacji projektu: 7 dni roboczych
  • Czas od zamówienia do dostarczenia materiałów – 24 h
  • Czas montażu oraz merytoryczna opieka RKS – 4 dni robocze.
  • Ilość monterów: 2 monterów oraz jeden pomocnik (materiały ręcznie noszone na dach przez klapę ogniową !)
    przejścia serwisowe od Sikla
 
Wykorzystaliśmy m.in.:

realizacja projektu przejścia serwisowego od Sikla

Fakt możliwości połączenia w projekcie dwóch systemów - szynowego Pressix CC oraz siFramo  dał wymierne korzyści ekonomiczne. Przy utrudnionym montażu i gąszczu instalacji dwa systemy zapewniły skrócenie samego montażu oraz łatwość reakcji w razie jakichkolwiek kolizji z instalacjami.

Korzyści dla naszego Klienta:

  • szybka reakcja, wizyta u klienta, wykonany pomiar i doradztwo 
  • opracowanie projektu technicznego
  • dostawa na budowę flotą Sikla
  • merytoryczna opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży
  • dostępność towaru "od ręki"
  • szybki i nieskoplikowany montaż
  • brak potrzeby wynajmu dźwigu. 
  • ograniczona liczba monterów

 


Mimo gorącego okresu przedświątecznego, udało nam się szybko zareagować na potrzeby naszego Klienta.
Nasze systemy oraz Dział Techniczny ponownie dowiodły, że nie ma rzeczy niemożliwych.
Ekipa Generalnego Wykonawcy mimo faktu, iż wcześniej nie pracowała na naszych systemach
- bez żadnych przeszkół poradziła sobie z montażem!


Rafał Zachwieja, Regionalny Kierownik Sprzedaży


 siFramo-15-jahre-logo_eckig_PL (6)


 

Zainteresował Cię nasz artykuł? Szukasz wsparcia technicznego?

Nasz zespół Regionalnych Kierowników Sprzedaży zapewnia indywidualną obsługę oraz kompleksowe doradztwo.

Zapewnimy wsparcie na etapie projektowania i przygotowania do przetargów. Nasza koncepcja logistyczna gwarantuje szybką dostępność naszych produktów, a w razie potrzeby możemy wyprodukować je zgodnie z zapotrzebowaniem naszych klientów.

Zrealizujemy też Twój projekt !

Skontaktuj się z Przedstawicielem Sikla   w Twoim regionie

 

 

 

Rafał Zachwieja

napisany przez Rafał Zachwieja

Manager ds. Wsparcia Sprzedaży, tel: +48 519 580 533

rafal.zachwieja@sikla.com

komentarze
0