Sikla Polska w każdej swojej aktywności strategicznej i operacyjnej uwzględnia potrzeby klienta. Jedną z nich, wskazywaną w badaniach klientów, jest zapewnienie najwyższych standardów logistycznej obsługi klienta. Aby uzyskać wymagany poziom w Pionie Logistyki podejmuje się liczne inicjatywy doskonalące.
W ramach realizacji koncepcji ciągłego doskonalenia, w tym Lean Management w Pionie Logistyki Sikla Polska, w obszarze pracy wszystkich działów, wykorzystuje się m.in. metodę 5S.
Etapy metody 5S w Logistyce na przykładzie Sikla Polska
Celem wdrożenia 5S w Logistyce jest uzyskanie lepszej organizacji, ergonomii, czystości oraz bezpieczeństwa w miejscu pracy.
Metoda wdrażana jest od kilku miesięcy i przebiega w następujących etapach:
Jednym z najbardziej widocznych elementów realizacji koncepcji 5S jest oznakowanie powierzchni magazynu odpowiednimi znakami poziomymi i pionowymi. Oznakowanie nie tylko pozwala na utrzymanie porządku i standaryzacji lokalizacji, zwiększa również bezpieczeństwo Pracowników oraz odwiedzających Siklę Polska, Gości.
Oznakowanie powierzchni magazynu Sikla Polska odpowiednimi znakami poziomymi i pionowymi
Jeśli nasze treści są dla Ciebie wartościowe
lub
obserwuj nas